Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъсан ангренажен ремък? Какво следва?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скъсан ангренажен ремък? Какво следва?

    Alfa Romeo 147 1.6i TS 16v 120к.с. 2001г.

    Скъсах ремъка с скорост не по голяма от 40-50км. Колата веднага огасна не се чуха някакви допълнителни звуци от двигателя. Поне така мисля. Какво може да ми кажете по въпроса. Като ремонт за части, цени, лесно ли се намират самите части и какви трябва да са ? Грам понятие си нямам. Казаха ми че щом стартера върти значи няма набити бутала.... така ли е ? Има ли няква защита на двигателя тази кола или не. И най-важното след ремонта колата същата ли ще си е или не. Защото за мен едно нещо развали ли се никога няма да е като преди това.
    Last edited by zombiran; d.m.y г., 23:43.

  • #2
    Бях чел някъде, че има защита....Дано съм прав иначе и ти се вкарваш в няма да ти казвам какви филми....Не ти го пожелавам
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Дано си прав.... че иначе не знам... купих я преди няколко дена и утре трябваше да и се сменят тези елементи. Пък то гледай какво стана.

      Comment


      • #4
        Ами кофти работа си е колега,няма нищо страшно,всичко се оправя с малко пари и повечко ядове.Ама как така се скъса,ти не си ли я обслужвал тази кола,ремъци,ролки,масла,филтри?
        Като начало я води в качествен сервиз и не си прави експерименти да въртиш стартера повече.Спокойно това че си скъсал ремък не означава че си счупил двигателя,най-много да си набил някой клапан (обикновено това става)
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
          Alfa Romeo 147 1.6i TS 16v 120к.с. 2001г.

          Скъсах ремъка с скорост не по голяма от 40-50км. Колата веднага огасна не се чуха някакви допълнителни звуци от двигателя. Поне така мисля. Какво може да ми кажете по въпроса. Като ремонт за части, цени, лесно ли се намират самите части и какви трябва да са ? Грам понятие си нямам. Казаха ми че щом стартера върти значи няма набити бутала.... така ли е ? Има ли няква защита на двигателя тази кола или не. И най-важното след ремонта колата същата ли ще си е или не. Защото за мен едно нещо развали ли се никога няма да е като преди това.
          скъсал или превъртял
          на мене ми превъртя миналата година заради зъбно колело на колянов вал
          оправя се с нови клапани и обслужване на главата
          не бе6е толкова стра6но
          но за скъсан ремак не знам
          мегду другото буталата имат за6тита но не знам дали деиства при скъсан ремък
          дано се размине6 с малкия дявол
          успех
          sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
          ALFA ROMEO 2.0JTS ex
          ALFA ROMEO Crosswagon Q4
          Продавам Алфи на части!

          Comment


          • #6
            От няколко дена я имам колата. Изчаквах да ми дойде реда да й ги сменя.... защото в Ямбол има само един човек които има тези специални пети за зацепване на ремъка а и аз само на него имам доверие и за това не отидох при друг. Не съм си и мислел, че до утре може да се случи нещо подобно но ето на. Колко пари излиза ремонта да знам от сега колко трябва горе долу да заделя.

            Comment


            • #7
              ми то дали е скъсан или превъртял ефекта е един и същ,набити клапани,водачи,а при високи обороти не знам може и доста други злини да станат
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                абе задели си като начало 200-300лв,всичко зависи каква беля е станала и какво трябва да се сменя,но това ще стане ясно като се отвори
                колега каква е тая защита,след като я имаш и пак си сменял клапани
                инак те хората са си го измизлили, като скъсаш ремъка не да начупиш буталата и цилиндрите , а да набиеш клапаните (тва е по-малкото зло все пак)
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Благодаря за коментарите и отговорите на въпросите ми... Утре ще я отворят и щом разбера какво и е и какво предстои ще пиша.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    абе задели си като начало 200-300лв,всичко зависи каква беля е станала и какво трябва да се сменя,но това ще стане ясно като се отвори
                    колега каква е тая защита,след като я имаш и пак си сменял клапани
                    инак те хората са си го измизлили, като скъсаш ремъка не да начупиш буталата и цилиндрите , а да набиеш клапаните (тва е по-малкото зло все пак)
                    ми колега буталата са здрави
                    което е доста по-малко разправия с нови бутала сегменти о6те маса пара
                    а ремонта ми излезе 480 лв вси4ко
                    клапани;вода4и;гарнитура на главата;зъбно колело;термостат;антифриз;работа
                    sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                    ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                    ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                    Продавам Алфи на части!

                    Comment


                    • #11
                      Двигателя не е съсипан но най - малкото е излишно отваране ядове и най - вече разходи При всички положения пари за ремаци, ролки, масла, гарнитури, някое клапанче и евентуално нещо др. Предполагам не ама съм виждал клапан забит в бутало А буталата на Алфата имат ли ''засечка'' ,че моята не съм я отварял и се надявам да не ми се налага
                      Alfa Romeo 156 2.0 T.S

                      Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

                      Comment


                      • #12
                        Имат засечка. Ако ремъка се е скъсал от старост или от не добро зъбно колело ще се размине с калпани, водачи и това което е причинило скъсването на ремъка, а ако е късметлия може и без това да се мине. Може да е само ремък.
                        Най-лошите варианти по-добре да не се споменават, че да не се плаши човека и да не може да спи.
                        Дано да се размине с ремък.

                        Comment


                        • #13
                          да се помолим за алфата
                          Алфа 145 1.6 TS 97' 120

                          Comment


                          • #14
                            По принцип са издълбани буталата и на ръка като се върти мотора не опират никъде. Не знам какво става по време на работа. Единсвеното което може да се случи е повдигачите да избутват клапаните повече когато се напълнят с масло под налягане.

                            Другото е да се скуса биела или болт и от удара да се скъса и ремъка и по това после да се съди, че проблема е от ремъка. Тоя ремък не се къса току така по принцип.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                              Alfa Romeo 147 1.6i TS 16v 120к.с. 2001г.

                              Скъсах ремъка с скорост не по голяма от 40-50км. Колата веднага огасна не се чуха някакви допълнителни звуци от двигателя. Поне така мисля. Какво може да ми кажете по въпроса. Като ремонт за части, цени, лесно ли се намират самите части и какви трябва да са ? Грам понятие си нямам. Казаха ми че щом стартера върти значи няма набити бутала.... така ли е ? Има ли няква защита на двигателя тази кола или не. И най-важното след ремонта колата същата ли ще си е или не. Защото за мен едно нещо развали ли се никога няма да е като преди това.
                              Колега около 550лв излизат всичките консумативи ремъци,ролки,филтри,масла и тем подобни.
                              Дано да има защита алфата не че е фатално и не се оправя но е неприятно а недай си боже да оцелиш и някой който е майстор само на думи тогава става още по тъпо. Успех у късмет
                              Nicola Romeo

                              Comment

                              Working...
                              X